27/06/2019
influencer
marketing
is f**ed?! #3
Przykłady, narzędzia
& networking
Mniejsza społeczność to zazwyczaj grupa bardziej zaangażowana, chwaląca sobie znacznie bliższy kontakt lub wręcz przyjacielską relację z obserwowanym influencerem. Czy przyszłością dla marek są microinfluencerzy?
Na to pytanie będziemy się starali odpowiedzieć na kolejnym spotkaniu. Zapraszamy!
Szczegóły
Będą prezentacje, będzie trochę praktyki, będą case study i fuckupy.
Na spotkaniu
- dowiesz się o czym musisz pamiętać przygotowując jakąkolwiek akcję z influencerami (bez względu na ich wielkość)
- poznasz najnowsze trendy w ramach influencer marketingu, które przynoszą spektakularne efekty
- dowiesz się gdzie i jak szukać najbardziej odpowiednich micro i nanoinfluencerów do przeprowadzenia akcji
- dowiesz się jak współpracować z influencerami i czego unikać przy współpracy z nimi
- zobaczysz kilka nieudanych kampanii influencing marketingu wraz z omówieniem
Gdzie?
HUBHUB - Postępu 14
Kiedy?
27/06/2019 o 18:30
Kto?
Diana Stachera
Anioł wydarzenia
Praktyk w zakresie komunikacji, public relations oraz marketingu z 12-letnim doświadczeniem w realizacji projektów komunikacyjnych i marketingowych dla klientów z różnych branż. W ramach działań z zakresu influencer marketingu prowadziła wielomiesięczne akcje z mikroinfluencerami oraz działania długofalowe i wieloetapowe z influencerami specjalizującymi się w tematyce: lifestylu, parentingu, nowoczesnych technologii oraz finansów. Współautorka i koordynatorka akcji specjalnej związanej z wprowadzeniem na rynek platformy MAM.
Wojciech Kardyś
Anioł Wydarzenia
Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, konsultant, szkoleniowiec i felietonista. Współzałożyciel agencji produkcyjno-konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od prawie dekady. Zdobywca nagród branżowych (takich jak Brązowy Spinacz). Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom.
Łukasz Kępiński
Anioł wydarzenia
Założyciel kreatywnej agencji influencerskiej – Tears of Joy 😂. Wcześniej rozwijał dział social media w agencji K2 a na estońskiej, surowej ziemi, uczył się w startupy. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 roku, organizuje największe cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. 9 lat doświadczenia w digital marketingu.