12/12/2019
Marka eksperta
Jak zbudować skuteczną markę osobistą? #6
Czy wiecie, dlaczego niektórzy skuteczniej działają na LinkedIn a inni nie?
Zapraszamy na Marketingowe Tłuste Czwartki, gdzie znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Dowiesz się jak zmieniła się rola sprzedawcy i co on ma robić na Linkedin. Jak zbudować swój wizerunek online. Nie zabraknie: konkretów, porad, realnych case study z polskiego rynku, a także niezbędnej teorii.
Szczegóły
LinkedIn. Jak zbudować skuteczną markę osobistą?
Wyniesiesz wiedzę o
- budowaniu marki osobistej w sieci
- sposobie mierzenia wartości marki osobistej
- dobieraniu kanałów komunikacji do zbudowania pozycji eksperta w sieci
- budowaniu pozycji eksperta poprzez dobór tematyki (wg. autorskiej metody 4-1-1)
- ograniczeniach, ale i możliwościach, jakie daje w tym temacie portal LindedIn
Gdzie?
HUBHUB Nowogrodzka Square
Al. Jerozolimskie 93 (2 piętro)
Kiedy?
12/12/2019 o 17:45
Rafał SZYMAŃSKI
Ekspert Digital Marketingu i twórca autorskiego systemu do automatyzacji działań na LinkedIn. Użytkownik LinkedIn od 13 lat, od 2016 roku aktywny użytkownik LinkedIn Sales Nawigator, gdzie przeprowadził pierwsze korporacyjne wdrożenie w Philips. Budował od podstaw działy Digital w Sanofi, Roche Diagnostics i Neckermanie którymi następnie kierował. Prelegent konferencji na temat digital marketingu i budowania marek osobistych. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe. Od 2018 roku prowadzi inicjatywę Marka Eksperta w której przewodzi grupie specjalistów pomagających firmom z obszaru HR, ich klientom oraz managerom budować marki osobiste, które pozwalają osiągać ich cele biznesowe.