27/06/2019

influencer

marketing 

is f**ed?! #3

Przykłady, narzędzia
& networking

Mniejsza społeczność to zazwyczaj grupa bardziej zaangażowana, chwaląca sobie znacznie bliższy kontakt lub wręcz przyjacielską relację z obserwowanym influencerem. Czy przyszłością dla marek są microinfluencerzy?

Na to pytanie będziemy się starali odpowiedzieć na kolejnym spotkaniu. Zapraszamy!

Szczegóły

Będą prezentacje, będzie trochę praktyki, będą case study i fuckupy.

Diana Stachera

Anioł wydarzenia

Praktyk w zakresie komunikacji, public relations oraz marketingu z 12-letnim doświadczeniem w realizacji projektów komunikacyjnych i marketingowych dla klientów z różnych branż. W ramach działań z zakresu influencer marketingu prowadziła wielomiesięczne akcje z mikroinfluencerami oraz działania długofalowe i wieloetapowe z influencerami specjalizującymi się w tematyce: lifestylu, parentingu, nowoczesnych technologii oraz finansów. Współautorka i koordynatorka akcji specjalnej związanej z wprowadzeniem na rynek platformy MAM.

Wojciech Kardyś

Anioł Wydarzenia

Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, konsultant, szkoleniowiec i felietonista. Współzałożyciel agencji produkcyjno-konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od prawie dekady. Zdobywca nagród branżowych (takich jak Brązowy Spinacz). Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom.

Łukasz Kępiński

Anioł wydarzenia

Założyciel kreatywnej agencji influencerskiej – Tears of Joy 😂. Wcześniej rozwijał dział social media w agencji K2 a na estońskiej, surowej ziemi, uczył się w startupy. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 roku, organizuje największe cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. 9 lat doświadczenia w digital marketingu.